Min vardag Kv?llssol i Karlskrona 31 augusti, 2012 - By Neola Wigh Sitter och njuter av underbar utsikt och solnedg?ng på campingen utanför Karlskrona. Känns som detta kommer bli perfekt… 🙂 Snart ska en ljuvlig sallad ?tas och mysa framför Tv-n. Imorgon för vi fikabes?k, ska bli skoj. Kram Kram Dela detta: Dela på Facebook (Öppnas i ett nytt fönster) Facebook