Min vardag God Jul 24 december, 2013 - By Neola Wigh Juletid Äntligen är här, v?rme och givmildhet vi med oss bär. Alla på vår jord en jul bär få, oavsett om vi ensamma eller tillsammans gå. Julpuss och kram från mig till dig ?? Dela detta: Dela på Facebook (Öppnas i ett nytt fönster) Facebook