Min vardag Gott Nytt är 2014 31 december, 2013 - By Neola Wigh …önskar jag alla mina bloggläsare! Jag tycker så mycket om ABBA och därför för de sjunga för dig och mig… ”Happy New Year” ? ? Dela detta: Dela på Facebook (Öppnas i ett nytt fönster) Facebook Relaterade Upptäck mer från Prenumerera för att få de senaste inläggen skickade till din e-post. Skriv din e-post … Prenumerera