?
?
Det jobbiga detta året har ju varit att jag inte haft ett arbete att gå till, där självförtroendet sjunkit för varje månad som gått. Att få ”nej” på varje jobbansökan som skickats in tår på psyket och stundtals har jag inte alls mätt bra, och då har det varit skönt att ha en familj och vänner nära.
?
Som väl är har ju de lyckliga stunderna varit flera… Trots mycket arbete så hade vi en mycket vacker Victoria som gick på bal i Eksjö samt tog studenten. Sen den underbara sommaren som var så vacker och varm på vårt nya smultronställe – Trummenäs Havsbad och Camping i Karlskrona.
?
?
Nyckeln till framg?ng hoppas jag att jag finner under 2014 – Detta spännande nya är börjar nu och jag ser med glädje fram emot varje steg jag ska ta.
?
Vill Du följa med mig på min väg tillbaka till 70 kg?
?
V?lkommen till ett nytt är med mig och min blogg!
?
?
?
Upptäck mer från
Prenumerera för att få de senaste inläggen skickade till din e-post.
