• Min vardag

    Första snön & helg i Linköping

    I fredags morgon hade vi fått lite snö, det var inte kallt och det var inte så mycket snö.

    Jag åkte till jobbet och gjorde färdigt alla l?ner + allt annat som skulle göras. Vi har installerat en kamera i lägenheten så vi kan se lilla Fia medan vi jobbar. Jörgen åker hem och gör ut med henne när jag jobbar. På väg hem så hämtade jag upp mamma och pappa eftersom de skulle åka med oss upp till Linköping. Min syster bor där med sin man Patrick, deras son Oskar har fyllt 25. r och på lördagen var vi bjudna hem till han och hans fru Ellen. Där var även hans storebror Anton med fru Antonia och deras lille Leon samt Oskars farmor och farfar. Så fin lägenhet de hade, en nyrenoverad 2a med loft på 3e v?ningen i Linköping. Tack Oskar och Ellen ?.

    Vi hade med oss husvagnen och vi checkade in på First Camp Glyttinge Linköping för att campa de två sista nätterna detta är. Vi var näst intill ensamma på campingen, det var endast några arbetare som bodde i ett antal husvagnar. Vår lilla Fia gillar campinglivet och husvagnen.

    Idag söndag blev vi bjudna på raggmunk med fl?sk hemma hos Ramona och Patrick. Tack syster för allt gott, och en trevlig helg tillsammans ?.