
Det var fullt med folk, som vanligt en fredagskv?ll på Wayne’s Coffee. Liz och jag best?llde bakad potatis med skagenr?ra och det var supergott. Tom och Jörgen åt toast. Efteråt så drack vi kaffe och åt bullarna Tom köpte innan vi gick hem till oss.
Vilken trevlig kväll vi hade!
