Min vardag

Valborg i Kosta

I år åkte vi inte till husvagnen i valborg. Vi tog istället husbilen och följde med min kollega och hans fru till st?llplats Kosta Lodge. Vi kom fram vid 18-tiden, vi grillade gott i gottigt men vi fick sitta inne i vår husbil då det blivit lite väl kyligt ute.

Godnatt ??!


Upptäck mer från

Prenumerera för att få de senaste inläggen skickade till din e-post.

Lämna ett svar