Min vardag

Underbar sol och skön avkoppling

Vi har det jättetrevligt här på st?llplatsen i Kosta. De grillade korvarna är upp?tna och nu sitter jag faktiskt i skuggan och skriver detta.

Avkoppling.


Upptäck mer från

Prenumerera för att få de senaste inläggen skickade till din e-post.

Lämna ett svar