Ser att jag snart haft 3000 h?rliga bes?kare på min blogg,
-
-
-
Idag vaknade jag upp till en grå och mulen tisdag. Det kändes inte alls lika skoj att kliva upp ur sången men jag kan ju inte ligga hela dagen bara för det är mulet ute. Idag har jag inte något speciellt i agendan utan bara lite hemmasysslor. Det blir mycket tvätt när man åker mellan två st?llen och så behöver jag fräscha upp vår lägenhet lite, det är roligare att vistas här när det är fint och snyggt överallt. Vickan och kompisen Elli sover ännu, det börjar bli dax att knacka på Vickans dörr och väcka dem, eller hur?


