Oj, vad tiden rinner iväg! Klockan är strax 01 😉 så det kanske är dax att krypa ner hos min älskling, han sover så gott här jag. Nu tassar jag mot sången – god natt alla bloggvänner!
Zzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzz

Pelagonerna blommar så fint nu och våra tre f?glar sitter så fint på stenen i vårt blomland på vår trädgård vid husvagnen. Madde blommar också – ser ni hur fint hon sminkat sig? 😉 Vi har precis haft kaffeg?ster hos oss, vi har haft en trevlig pratstund med ”grannarna snett mitt emot”. Nu ska det st?das lite sen ska jag hjälpa Kenneth att installera ett nytt virusprogram i hans dator. Middag blir det också innan vi far de 20 milen hem till Vetlanda igen.