Nu är jag färdig med all tvätt….*skönt*, nu väntar raringen på mig i sången *L*
-
-
-
Hej på Er!
Sommarlovet har gått fort, nu är det en vecka till barnen i Vetlanda kommun börjar ett nytt läs?r. Det ska faktiskt bli skönt, att komma in i vardagsrutinerna igen, att komma upp tidigare på morgonen och d?rmed måste lägga sig tidigare på kvällen för att orka med en ny skoldag. Madde och Vickan säger att de längtar till skolan och det är ju ett gott tecken för att de ska lyckas i höst.
Nu väntar snart tv-programmet ”Våra bästa är” på mig ;), det är bröllop i Salem och det vill jag inte missa….så vi ses i nästa inlägg!

