Min vardag

Uppdatering

____________________________________________________________________

Paus i Melodifestivalen och jag skriver ett inlägg med reflektioner. Låt 1, 4, 6 och 8 hoppas jag gör vidare ikväll…

Dessa är mina favoriter ikväll, där no:1. r Andreas Johnson med låten ”We work it out”. Hoppas verkligen att Andreas gör direkt till Globen, där han tar med sig Eric Saade.

Yippi Yippi
ANDREAS OCH ERIK
i FINAL

Upptäck mer från

Prenumerera för att få de senaste inläggen skickade till din e-post.

Lämna ett svar