____________________________________________________________________
Paus i Melodifestivalen och jag skriver ett inlägg med reflektioner. Låt 1, 4, 6 och 8 hoppas jag gör vidare ikväll…
Dessa är mina favoriter ikväll, där no:1. r Andreas Johnson med låten ”We work it out”. Hoppas verkligen att Andreas gör direkt till Globen, där han tar med sig Eric Saade.
Yippi Yippi
ANDREAS OCH ERIK
Upptäck mer från
Prenumerera för att få de senaste inläggen skickade till din e-post.
