Min vardag

Ont

___________________________________________________________________

Hej bloggvänner…

Jag skriver lite kort om denna torsdagen. Den började för mig kl. 6 imorse då jag v?cktes av en puss av älsklingen som skulle åka till jobbet. Det var då jag hörde på klockradion att Sveriges Tre Kronor spelade kvartsfinalen mot Slovakien. Jag gick då upp och satte mig vid tv-n istället och följde matchen. Sverige f?rlorade och också möjligheten att gå vidare i denna OS-final så det är bara för grabbarna att tacka för sig och åka hem till Sverige. Tr?kigt men sant!

Jag har fortfarande ont i varje steg jag tar när jag gör och foten är svullen och ?m. Fortsätter det såhär så ringer jag vårdcentralen….suck.

God natt och sov gott!


Upptäck mer från

Prenumerera för att få de senaste inläggen skickade till din e-post.

Lämna ett svar