Jag har två enast?ende snälla, lojala och helt underbara föräldrar. Min uppv?xt har varit jättebra tillsammans med mina föräldrar och min lillasyster. När vi var yngre fanns även mormor, morfar och min ”förebild” till farmor ibland oss. O, som jag saknar farmor ….*snyft*.
