?
Ikväll så g?star dansbandet HEDINS vackra Vallsj?baden utanför Sävsjö?. Jag och familjen ska dit och njuta av goda smörg?sar och kaffe och framförallt lyssna till Hedins. Sist jag dansade till dessa killar var nere i Tingvalla i Skåne.
Kom du också?
Upptäck mer från
Prenumerera för att få de senaste inläggen skickade till din e-post.

Va skojsigt…Ha en fin njutbar kväll/Kram ?
Oooo…De är ju så underbara ?
/Kram i Sommar ? solen!