Min vardag Klar för discokv?ll 20 september, 2013 - By Neola Wigh Efter dusch, h?rtorkning, plattande av långt blont här och sminkning…så är nu dottern klar för att köras in till stan och hennes första discokv?ll på Withalaskolan . Ha det nu så skoj ikväll Madde! Puss & Kram från Neola Dela detta: Dela på Facebook (Öppnas i ett nytt fönster) Facebook