Ja, usch så trist det är med städning 🙁 men jag måste ju…
?
Hur kan jag vara så trött, jag är ju hemma om dagarna eftersom jag är arbetss?kande?
?
Idag har Madde varit hemma från skolan, hon måste illa i natt så det kändes bäst att hon fick vara hemma.
?
Jag gjorde en tripp med Vickan till Eksjö för att hämta bil och när vi ändå var där så passade vi på att gå in på Dollarstore. Det var länge sedan jag var där.
?
Nu är klockan 20 och TV4 visar årets sommarturne med Gyllene Tider, det för bli vårt fredagsmys och lite cola och chips d?rtill….
?
Puss & Kram
?
Upptäck mer från
Prenumerera för att få de senaste inläggen skickade till din e-post.


Hm…Kommer inte på n?'t nu men Tipsar om en sida
* http://hemmahosandrea.se/category/julgodis/
/Kram
Såg & lyssnade på Gyllene Tider må & sedan var ju Marie Fredriksson på tv ox?…
/Kram