Min vardag

Det gör l?ngsamt med städningen


Ja, usch så trist det är med städning 🙁 men jag måste ju…
?
Hur kan jag vara så trött, jag är ju hemma om dagarna eftersom jag är arbetss?kande?
?
Idag har Madde varit hemma från skolan, hon måste illa i natt så det kändes bäst att hon fick vara hemma.
?
Jag gjorde en tripp med Vickan till Eksjö för att hämta bil och när vi ändå var där så passade vi på att gå in på Dollarstore. Det var länge sedan jag var där.
?
Nu är klockan 20 och TV4 visar årets sommarturne med Gyllene Tider, det för bli vårt fredagsmys och lite cola och chips d?rtill….
?
Puss & Kram
?


Upptäck mer från

Prenumerera för att få de senaste inläggen skickade till din e-post.

2 Comments on “Det gör l?ngsamt med städningen

Lämna ett svar