Min vardag

Hejd? September ? V?lkommen Oktober

Idag skriver vi den 1 oktober, m?naden som på många foton är mest i orange toner.

Jag tycker vi istället tänker rosa, rosa bandet och Cancerfonden.se. Så viktigt med all forskning men Cancerfonden ligger mig varmast om hjärtat då jag själv drabbades av cancer för några är sedan. Med genomg?ngen cellgiftsbehandling är jag nu frisk. Mina tankar gör till alla er med cancer i dess olika former – styrkekramar till er ?.

… Det blev lite andra tankar än jag tänkte från början i detta inlägg, men nog så viktigt. Jag sitter just nu i bilen och vi år strax i Växjö på vår väg hem till Vetlanda. Fia hon sover så gott i sin transportbur i baks?tet och hon älskar att åka bil.


Upptäck mer från

Prenumerera för att få de senaste inläggen skickade till din e-post.

Lämna ett svar