Min vardag är det sant? 7 augusti, 2009 - By Neola Wigh Kolla in termometern>> Klockan halv nio imorse visade termometern nästan 32 grader. H?RLIGT ???? vad jag njuter nu! Dela detta: Dela på Facebook (Öppnas i ett nytt fönster) Facebook Relaterade Upptäck mer från Prenumerera för att få de senaste inläggen skickade till din e-post. Skriv din e-post … Prenumerera