Min vardag

NY DESIGN – IGEN
– Ni tänker kanske, ? va velig hon är som ?ndrar och ?ndrar…hehe
men faktum är att jag att jag inte varit helt nöjd. Denna header har jag jobbat med (typ till halv fyra imorse) och nu känns denna designen jättebra. Jag är inte proffs på Photoshop så visst finns det mycket att redigera kanske. Men så här för den vara iallafall till jag lär mig mera.
Nej nu ska jag göra lite nytta i hemmet också, snart dax för min tradionella s?pa på TV3 😉


Upptäck mer från

Prenumerera för att få de senaste inläggen skickade till din e-post.

Lämna ett svar