Jag blev för ett tag sedan nyfiken på bloggplatsen.se och deras bloggportal. Jag skapade ett konto där och gjorde en blogg som jag tyckte om. MEN det är något där som hur fint det än är med kalender och annat som inte finns i Blogger, så saknar jag ändå min blogg på Blogger. Så, jag ?terv?nder till denna blogg och kanske ?ndrar designen istället….det för ni se när det blir isf.
Jag kommer i f?ljande inlägg kopiera de inläggen som jag publicerat på Bloggplatsen.se och publicera dem i denna bloggen också. Vi för se hur det blir men jag hoppas det gör bra!
Vill sl?nga ut en fråga till er som läser min blogg.
– Hur gör man om jag vill ha en bildfil som underskrift på alla mina inlägg här på Blogger? Snälla skriv en kommentar och ber?tta.

Upptäck mer från
Prenumerera för att få de senaste inläggen skickade till din e-post.