Skip to content
-
Vet inte om du läser min blogg syster men vill ändå gratulera dig här på din 40-årsdag. Ha det gott med familjen och hoppas att ni kommer och h?lsar på oss på semestern. Kram
-
Nu sitter jag och njuter i skuggan med 80 l?tta korsord och en tallrik underbart goda smultron som jag plockat i mitt smultronland. Vilken början på dagen! Kram till alla…