Min vardag Kunglighet i B?stad 20 juli, 2009 - By Neola Wigh Prins Carl-Philip med vänner kom och gick förbi oss när vi var i B?stad på väg hem från Torekov. Givetvis kn?ppte jag ett foto av prinsen. Kram N Dela detta: Dela på Facebook (Öppnas i ett nytt fönster) Facebook
Min vardag Vi har det kul här bak i bilen… 20 juli, 2009 - By Neola Wigh Tre glada som sitter bak i bilen när vi år på utflykt. Efter en morgon med regn och moln har det nu sprukit upp och solen str?lar så gott, härligt! Var nu rädd om dig så möts vi i nästa inlägg. Kram N Dela detta: Dela på Facebook (Öppnas i ett nytt fönster) Facebook