Nu e jag sur……testade att lägga in ett inlägg/foto från mobilen och se om min ”kram Neola” automatiskt kom med…..men såg den glädje som varar…..det funkade inte 🙁 WHY????
-
-
-
-
Äntligen visar sig SOLEN!
Vad gör man då? Jo, man sitter kvar i förtältet och zappar vid datorn hehe…visst är jag dum ;)nej nu måste jag ut i det skinande fina soliga vädret – man vet ju inte hur länge det varar….
Kylsk?pet gapar tomt så det måste bli en runda till Maxi ocsk? 🙁
Jag vill åka ner till havet och ta mig ett dopp också….oj oj oj vad jag vill mycke nu hehe…
Kram i allafall, ses snart igen!

