-
-

året var 1982 och jag gick i 9:an, jag var då en smal och snygg tjej :-)nu är jag ?ldre och många kilo tyngre, tyvärr *suck*. Det var j?tteskoj att Vickans kille Philips mamma hade gamla skolkataloger sparade. Vickan tog två bilder med mobilen och s?nde till mig, vilka minnen som dök upp från den goda skoltiden, Tack!
