• Min vardag

    Det regnar mot mitt fönster


    Idag har det regnat näst intill hela dagen, Madde trotsar skurarna och är ute och cyklar eller leker ändå. Nu har vi ätit tacobuffe – mums – och jag sitter här nu och är mätt och go. Vickan och Hanna ska diska nu sen ska de + Micke, Fidde och Philip åka in till Halmstad och kolla på den nya Harry Potterfilmen på bio. Jörgen, Madde och jag ska ha det mysigt här i husvagnen, kanske nån film på tv och lite sm?godis och chips. Vädret är ju som det är ändå, lika bra att stanna inomt?lt ;-).