One comment on “Kunglighet i B?stad

  1. Hej!
    har fått höra om det ”kungliga” besöket hos er el. vid bilen och var tvungen att kolla på bilden. Du har en j?ttefin sida och jag kommer väl att hälsa på fler gånger.

Lämna ett svar