Fy vad jag velar….jag kan inte bestämma mig. Jag var så trött på mitt utseende av min blogg och tänkte ?ndra på layouten lite. Allt blev kaos, de gamla inst?llningarna hade försvunnit och nu kan jag inte bestämma mig för vilken design/mall här på blogger.com jag vill ha…ingen duger egentligen jag vill ju ha en egen stil – ingen mall….
JAG VILL L?RA MIG att HTML-kodning så jag först?r ”språket” bakom alla mallar så jag kan göra om dem så de blir ”personliga” m e n nu kan jag ju inte HTML-kodning *suck*
Vill någon hjälpa mig? Jag vill ha en personlig header (urs?kta stavningen) men jag menar ett nytt längst upp.
Kram N
Upptäck mer från
Prenumerera för att få de senaste inläggen skickade till din e-post.