Min vardag

Vi har det kul här bak i bilen…


Tre glada som sitter bak i bilen när vi år på utflykt. Efter en morgon med regn och moln har det nu sprukit upp och solen str?lar så gott, härligt! Var nu rädd om dig så möts vi i nästa inlägg. Kram N

Upptäck mer från

Prenumerera för att få de senaste inläggen skickade till din e-post.

Lämna ett svar