Usch vad klumpig jag är!
När jag och Madde skulle till ? handla på Willys i Vetlanda ja då bar det inte sig bättre än att jag ramla omkull och slog i kn?n och vred till ryggen….Nu ?mmar kn?na och ryggen gör ont.
Upptäck mer från
Prenumerera för att få de senaste inläggen skickade till din e-post.
