Min vardag

Tack Stensons!


På väg mot Vallsj?baden och STENSONS!

Snart dax för Stensons att börja spela…medan jag och många fler sitter uppe i caféet och njuter och åter…

…räksmörgås och dricker kaffe, chokladbollen var alldeles för m?ktig så den delade jag gärna med mig av!

Fredrik och Jörgen

Fredrik, Jörgen och Micke

Mysigt att dansa med älsklingen.



TACK STENSONS F?R EN MYCKET TREVLIG DANSKV?LL


Upptäck mer från

Prenumerera för att få de senaste inläggen skickade till din e-post.

One comment on “Tack Stensons!

Lämna ett svar