Min vardag


Natti Natti goodbye….
nu är timmen sen och Neola är tr?tter.
Det var underbart gott att ställa sig i duschen för en stund sedan och vrida termostaten mot kallt vatten, ????? så skönt och svalkande.

Så, nu är jag klar för att krypa till kojs och somna med f?nstret öppet och det fl?ktar så gott!

Kramar om dig som läser och ber dig att vara rädd om dig – vi vet inte vad som händer när vi vaknar….


Upptäck mer från

Prenumerera för att få de senaste inläggen skickade till din e-post.

Lämna ett svar