Min vardag Final i lag-VM i speedway 19 juli, 2009 - By Neola Wigh Eftersom matchen skj?ts upp till idag så sitter vi i förtältet och kollar på denna nu. Heja Sverige! Dela detta: Dela på Facebook (Öppnas i ett nytt fönster) Facebook Relaterade Upptäck mer från Prenumerera för att få de senaste inläggen skickade till din e-post. Skriv din e-post … Prenumerera