Min vardag

Dagsutflykt

Imorse när vi ätit frukost och kaffet var uppdruckit ur muggarna, då började det vr?lregna. Vi hade planerat en dag på ?ventyrslandet men det kändes inte längre aktuellt när regnandet satte igång. Ist?llet bestämde vi att vi skulle åka på utflykt. Vi (jag, Jörgen, Madde, Åsa och Micke) satte oss i bilen och Jörgen styrde bilen mot Helsingborg.

Vi besökte R? vallar där vi gick runt på den campingen. Mycket fin camping men till ett väldigt fint s?songspris också hihi, vad sågs om 19000 kr för en elplats? Nej, vi fortsatte Landskrona och Borstahusens camping, där vi åt lunchen, i form av bland annat hamburgare med pommes. Vilken vacker utsikt-woow!

Upptäck mer från

Prenumerera för att få de senaste inläggen skickade till din e-post.

Lämna ett svar